Servicevilkår
Velkommen til SendProposal.dk (“Virksomhed”, “vi”, “vores”, “os”)! Da du lige har klikket på vores Vilkår for brug, bedes du tage en pause, få en kop kaffe og læse følgende sider omhyggeligt. Det vil tage dig cirka 20 minutter.
Disse Vilkår for brug (“Vilkår”, “Servicevilkår”) regulerer din brug af vores websteder placeret på https://SendProposal.dk, drevet af SendProposal.dk ApS.
Vores Privatlivspolitik regulerer også din brug af vores service og forklarer, hvordan vi indsamler, beskytter og offentliggør oplysninger, der stammer fra din brug af vores websteder. Læs den venligst her https://SendProposal.dk/privatliv.
Din aftale med os omfatter disse Vilkår og vores Privatlivspolitik (“Aftaler”). Du erkender, at du har læst og forstået Aftalerne, og accepterer at være bundet af dem.
Hvis du ikke er enig i (eller ikke kan overholde) Aftalerne, må du ikke bruge Tjenesten, men giv os besked ved at sende en e-mail til kontakt@sendproposal.dk, så vi kan forsøge at finde en løsning. Disse vilkår gælder for alle besøgende, brugere og andre, der ønsker at få adgang til eller bruge Tjenesten.
Kommunikation
Ved at oprette en konto på vores Tjeneste accepterer du at abonnere på nyhedsbreve, markedsførings- eller reklamematerialer og andre oplysninger, vi kan sende. Du kan dog fravælge at modtage nogen, eller alle, af disse kommunikationer fra os ved at følge afmeldelseslinket eller ved at sende en e-mail til kontakt@sendproposal.dk.
Fakturering og betalinger
Betalingsmetoder
Abonnementet på planen og tillæggene betales med kredit- eller betalingskort (Visa, Discover Card, Mastercard, American Express). Kundens kortnummer og udløbsdato indtastes på en krypteret server, der sikrer dataenes sikkerhed og fortrolighed.
SendProposal.dk kan ikke holdes ansvarlig i tilfælde af misbrug af de anvendte betalingsmetoder.
Ved modtagelse af abonnements- og/eller tillægsanmodningen sendes der en anmodning om debitering af bankkontoen til betalende agentur. Abonnementet og/eller tillæggene anses for at være indgået ved modtagelse af autorisation til at debitere kontoen fra betalingsagenturet.
Elektron, Maestro, e-CB og forudbetalte CB-kort accepteres ikke.
Faktura
Kunden faktureres:
Hver måned på abonnementsdatoen i tilfælde af et månedligt abonnement;
Én gang årligt på abonnementsdatoen i tilfælde af et årligt abonnement.
Fakturaer genereres i kundens navn og er kun tilgængelige gennem applikationen. Kunder kan se og downloade deres fakturaer når som helst ved at navigere til fanen ‘Fakturering’ i menuen ‘Indstillinger’ i applikationen. Vær opmærksom på, at vi ikke sender fakturaer eller relaterede faktureringskommunikationer til kunder via e-mail eller andre eksterne kommunikationsmetoder. Det er kundens eneste ansvar at gennemgå deres fakturaer og faktureringsoplysninger inden for applikationen.
Betaling
Ved betaling med betalingskort debiteres kunden automatisk den foruddefinerede sum hver måned, indtil de opsiger abonnementet og/eller tillæggene i overensstemmelse med betingelserne i servicevilkårene.
Ikke-betaling/Forsinket betaling
Hvis banken afviser en korttransaktion, eller hvis en anden betalingsmetode afvises, vil abonnementet og/eller tillæggene ikke være endelige, og kunden skal kontakte kundeserviceafdelingen hos SendProposal.dk for at betale for abonnementet og/eller tillæggene ved hjælp af en anden betalingsmetode.
Desuden forbeholder SendProposal.dk sig ret til at suspendere eller annullere abonnementet og/eller tillæggene uden at være ansvarlig. Hvor det er relevant, vil betalinger, der skal foretages indtil abonnements- og/eller tillægsdatoen, være betalbare med det samme.
Konkurrencer, lodtrækninger og kampagner
Enhver konkurrence, lodtrækning eller anden kampagne (samlet benævnt “Kampagner”), der er tilgængelig via Tjenesten, kan reguleres af regler, der er separate fra disse Vilkår for brug. Hvis du deltager i nogen Kampagner, skal du venligst gennemgå de gældende regler samt vores Privatlivspolitik. Hvis reglerne for en Kampagne er i konflikt med disse Vilkår for brug, vil Kampagnernes regler gælde.
Abonnementer
Gældende gebyrer for brugen af Tjenesterne vises i euro (med skatter, hvis relevant).
Adgang til SendProposal.dk’s tjenester faktureres på abonnementsbasis (“Abonnement(er)”). Du bliver faktureret på forhånd på en tilbagevendende og periodisk basis (“Faktureringscyklus”). Faktureringscyklusser er enten fastsat på månedlig eller årlig basis, afhængigt af den type abonnementsplan, du vælger, når du køber et Abonnement.
Ved afslutningen af hver Faktureringscyklus vil dit Abonnement automatisk fornyes under nøjagtigt de samme betingelser, medmindre du annullerer det, eller SendProposal.dk annullerer det. Du kan annullere din abonnementsfornyelse enten gennem din onlinekontoside eller ved at kontakte SendProposal.dk’s kundesupportteam.
Et gyldigt betalingsmiddel, herunder kreditkort, er påkrævet for at behandle betalingen for dit abonnement. Du skal give SendProposal.dk nøjagtige og komplette faktureringsoplysninger, herunder fulde navn, adresse, stat, postnummer og gyldige betalingsoplysninger.
Ved at indsende sådanne betalingsoplysninger autoriserer du automatisk SendProposal.dk til at opkræve alle abonnementsgebyrer, der opstår via din konto, til nogen sådanne betalingsinstrumenter.
Hvis automatisk fakturering af en eller anden grund mislykkes, vil SendProposal.dk udstede en elektronisk faktura, der angiver, at du manuelt skal foretage den fulde betaling svarende til faktureringsperioden som angivet på fakturaen, inden for en bestemt tidsfrist.
Gratis prøveversion
SendProposal.dk kan efter eget skøn tilbyde et Abonnement med en gratis prøveversion i en begrænset periode (“Gratis prøveversion”). Du kan blive påkrævet at indtaste dine faktureringsoplysninger for at tilmelde dig Gratis prøveversion.
Hvis du indtaster dine faktureringsoplysninger, når du tilmelder dig Gratis prøveversion, vil du ikke blive opkrævet af SendProposal.dk, før Gratis prøveversionen er udløbet. På den sidste dag i Gratis prøveperiode, medmindre du har annulleret dit Abonnement, vil du automatisk blive opkrævet de gældende Abonnementsgebyrer for den type Abonnement, du har valgt.
På ethvert tidspunkt og uden varsel forbeholder SendProposal.dk sig retten til (i) at ændre Vilkår for brug af Gratis prøveversionen, eller (ii) annullere sådan Gratis prøveversion.
Gebyrændringer
SendProposal.dk kan efter eget skøn og til enhver tid ændre Abonnementsgebyrerne for Abonnementerne. Enhver ændring af Abonnementsgebyret træder i kraft ved afslutningen af den aktuelle Faktureringscyklus.
SendProposal.dk vil give dig en rimelig forudgående meddelelse om ændringen af Abonnementsgebyrer for at give dig mulighed for at opsige dit Abonnement, inden sådanne ændringer træder i kraft.
Din fortsatte brug af Tjenesten efter, at ændringen i Abonnementsgebyret er trådt i kraft, udgør din accept af at betale det ændrede Abonnementsgebyr.
Refusioner
Da SendProposal.dk og kunden handler inden for rammerne af Vilkår for brug som fagfolk, erkender kunden og accepterer, at de ikke har nogen fortrydelsesret.
Imidlertid forbeholder SendProposal.dk sig ret til undtagelsesvis at give refusioner til sine kunder, hvis kunden beder SendProposal.dk’s kundeserviceafdeling skriftligt om at annullere sit abonnement på følgende adresse: kontakt@SendProposal.dk, og hvis det udstedes til og modtages af SendProposal.dk:
Inden for syv (7) dage fra abonnementsdatoen for et månedligt abonnement;
Inden for tredive (30) dage fra abonnementsdatoen for et årligt abonnement.
Anmodninger om annullering ved fornyelse af abonnementet accepteres også, hvis de udstedes til og modtages af SendProposal.dk under de samme betingelser som dem, der er fastsat ovenfor, nemlig:
- Inden for syv (7) dage fra jubilæumsdatoen for abonnementsfornyelsen for et månedligt abonnement;
- Inden for tredive (30) dage fra jubilæumsdatoen for abonnementsfornyelsen for et årligt abonnement;
Annulleringsanmodninger, der opfylder de ovennævnte betingelser, vil resultere i en fuld refusion af kundens abonnement.
Hvis de ovennævnte betingelser ikke er opfyldt, vil annulleringsanmodningerne blive taget i betragtning af SendProposal.dk, men ingen refusion vil blive givet til kunden.
Kunden kan udstede en annulleringsanmodning for sin/dens valgfrie tillæg til enhver tid ved at henvende sig skriftligt til SendProposal.dk’s kundeserviceafdeling på følgende adresse: kontakt@SendProposal.dk
Tillægget/tillæggene vil ophøre på abonnementsjubilæumsdatoen for det pågældende tillæg. Imidlertid erkender og accepterer kunden, at der ikke vil blive givet nogen refusion for annullering af tillæg/tillæg.
Indhold
Vores Tjeneste giver dig mulighed for at offentliggøre, linke, gemme, dele og ellers gøre visse oplysninger, tekst, grafik eller andet materiale (“Indhold”) tilgængeligt. Du er ansvarlig for Indholdet, som du offentliggør på eller gennem Tjenesten, herunder dets lovlighed, pålidelighed og egnethed.
Ved at offentliggøre Indhold på eller gennem Tjenesten repræsenterer og garanterer du, at: (i) Indholdet er dit (du ejer det), og/eller du har ret til at bruge det, og retten til at give os rettighederne og licensen som angivet i disse Vilkår, og (ii) at offentliggørelsen af dit Indhold på eller gennem Tjenesten ikke krænker privatlivets fred, offentlighedens rettigheder, ophavsrettigheder, kontraktrigheder eller andre rettigheder hos nogen person eller enhed. Vi forbeholder os ret til at afslutte kontoen for enhver, der findes at krænke ophavsretten.
Du bevarer alle dine rettigheder til alt Indhold, du indsender, offentliggør eller viser på eller gennem Tjenesten, og du er ansvarlig for at beskytte disse rettigheder. Vi påtager os intet ansvar og påtager os intet ansvar for Indhold, du eller en tredjepart offentliggør på eller gennem Tjenesten. SendProposal.dk har ret, men ikke pligt, til at overvåge og redigere alt Indhold, der leveres af brugere.
Forbudte brug
Du må kun bruge Tjenesten til lovlige formål og i overensstemmelse med Vilkårene. Du accepterer ikke at bruge Tjenesten:
På en måde, der overtræder gældende national eller international lov eller regulering.
Med det formål at udnytte, skade eller forsøge at udnytte eller skade mindreårige på nogen måde ved at udsætte dem for upassende indhold eller på anden måde.
At overføre eller skaffe afsendelse af noget reklamemateriale eller andet salgsfremmende materiale, herunder “junkmail”, “kædebreve,” “spam” eller enhver anden lignende henvendelse.
At udgive sig for eller forsøge at udgive sig for SendProposal.dk, en medarbejder hos SendProposal.dk, en anden bruger eller enhver anden person eller enhed.
På en måde, der krænker andres rettigheder eller på nogen måde er ulovlig, truende, svigagtig eller skadelig, eller i forbindelse med et ulovligt, ulovligt, svigagtigt eller skadeligt formål eller aktivitet.
At engagere sig i anden adfærd, der begrænser eller hindrer andres brug eller nydelse af Tjenesten, eller som, som bestemt af os, kan skade eller fornærme SendProposal.dk eller brugerne af Tjenesten eller udsætte dem for ansvar.
Derudover accepterer du ikke at:
Brug Tjenesten på en måde, der kan deaktivere, overbelaste, beskadige eller på anden måde påvirke Tjenesten eller forstyrre en anden parts brug af Tjenesten, herunder deres evne til at deltage i aktiviteter i realtid via Tjenesten.
Brug nogen robot, edderkop eller anden automatisk enhed, proces eller middel til at få adgang til Tjenesten til noget formål, herunder overvågning eller kopiering af noget af materialet på Tjenesten.
Brug nogen manuel proces til at overvåge eller kopiere noget af materialet på Tjenesten eller til nogen anden uautoriseret formål uden vores forudgående skriftlige samtykke.
Brug nogen enhed, software eller rutine, der forstyrrer den korrekte funktion af Tjenesten.
Indfør nogen vira, trojanske heste, orme, logikbomber eller andet materiale, der er ondsindet eller teknologisk skadeligt.
Forsøg at få uautoriseret adgang til, forstyrre, beskadige eller afbryde nogen dele af Tjenesten, serveren, hvor Tjenesten er gemt, eller nogen server, computer eller database forbundet til Tjenesten.
Angrib Tjenesten via et denial-of-service angreb eller et distribueret denial-of-service angreb.
Tag nogen handling, der kan beskadige eller forfalske SendProposal.dk’s vurdering.
På anden måde forsøge at forstyrre den korrekte funktion af Tjenesten.
Konti
For at drage fordel af Tjenesterne skal Brugere abonnere som beskrevet i de Generelle Abonnementsvilkår og oprette en konto.
For at oprette en konto og kunne bruge Tjenesterne skal Brugere klikke på linket “https://app.SendProposal.dk/blivmedlem”. Brugere bliver derefter bedt om at indtaste en e-mailadresse og oprette en unik, personlig adgangskode, der giver dem adgang til Tjenesterne og/eller deres Konto.
SendProposal.dk opfordrer Brugere til at bruge “stærke” adgangskoder, der kombinerer tal, bogstaver og symboler samt store og små bogstaver.
Brugere er alene ansvarlige for at beskytte deres kontos legitimationsoplysninger. Som sådan forpligter Brugere sig til at holde dem fortrolige og er eneansvarlige for alt, hvad der sker under deres Konto, inklusive enhver aktivitet udført af tredjeparter, der opnår adgang til Kontoen via deres oplysninger.
Brugere forpligter sig til straks at underrette SendProposal.dk om enhver uautoriseret brug af deres Konto eller eventuelle sikkerhedsbrud.
SendProposal.dk kan suspendere eller deaktivere Brugeres konto, hvis SendProposal.dk har grund til at tro, at Brugere har krænket en af de ovennævnte forpligtelser eller har opført sig uhensigtsmæssigt eller mistænkeligt.
Brugere kan deaktivere deres Konto på ethvert tidspunkt ved at sende en anmodning om deaktivering til SendProposal.dk via e-mail.
SendProposal.dk forbeholder sig retten til at slette eller slette Kontoer uden forudgående varsel, hvis de forbliver inaktive i en periode på 12 måneder eller mere.
Ansvarsfraskrivelse
Tjenesten tilbydes “som den er” og “som tilgængelig” uden nogen form for garanti, hverken udtrykkelig eller underforstået, inklusive men ikke begrænset til underforståede garantier for salgbarhed, egnethed til et bestemt formål, ikke-krænkelse eller tilsigtede garantier.
Vi garanterer ikke, at Tjenesten vil være sikker eller tilgængelig til enhver tid eller sted. Vi kan til enhver tid suspendere eller afbryde brugen af Tjenesten uden varsel.
Du accepterer, at din brug af eller manglende evne til at bruge Tjenesten er på din egen risiko. Du accepterer også, at vi ikke er ansvarlige for eventuelle skader eller tab, der kan opstå som følge af din brug af eller manglende evne til at bruge Tjenesten.
Ændringer
Vi forbeholder os retten til med jævne mellemrum at opdatere disse Vilkår for brug for at afspejle ændringer i vores praksis og tjenester. Eventuelle ændringer træder i kraft, når de er offentliggjort på denne side.
Det er dit ansvar at gennemgå disse Vilkår for brug regelmæssigt for at holde dig ajour med eventuelle ændringer. Din fortsatte brug af Tjenesten efter offentliggørelsen af ændringerne udgør din accept af ændringerne.
Kontakt os
Hvis du har spørgsmål om disse Vilkår, bedes du kontakte os på kontakt@SendProposal.dk.